Implementarea cu succes a unei strategii de transformare a afacerilor bazată pe tehnologie necesită investiții orientate și execuție fără cusur. Soluțiile noastre strategice de achiziții și aprovizionare permit clienților noștri să elaboreze și să implementeze o abordare de aprovizionare care oferă un plus de valoare afacerii, agilitate și optimizarea costurilor. În acest context, lucrăm cu clienții noștri pentru a construi și oferi obiectivele viitoare dorite ale statului lor prin arhitecturi tehnologice structurate, cadre eficace și eficiente de gestionare a furnizorilor și procese de selecție a tehnologiei care sunt personalizate pentru a răspunde imperativelor specifice afacerii.
Analiza și optimizarea proceselor de afaceri
O strategie de achiziţii sau aprovizionare poate fi eficientă numai dacă o organizație are o viziune de 360 de grade asupra rutinelor și proceselor sale operaționale. În acest scop, acest pachet de lucru este conceput pentru a codifica procesele mega și majore ale organizației și să le descompună în etapele procedurale aferente care facilitează realizarea rutinelor și obiectivelor operaționale.
Am ajutat numeroase organizații să înțeleagă și să se înfrunte constructiv pe sine și procesele lor; să obțină economii de costuri și alte eficiențe operaționale; și să sprijine mai multe inițiative conexe, cum ar fi noi implementări de sistem, conformitatea GDPR, procese de ofertare reușite și capacități eficiente de refacere în caz de dezastru și de continuitate a afacerilor.
Soluții de selectare a tehnologiei și a furnizorilor
În mediul de astăzi bazat pe tehnologie, organizațiile sunt constant bombardate cu idei și oferte referitoare la numeroase tehnologii și produse. Selectarea a ceea ce este adecvat, relevant și necesar pentru ca organizația să își îndeplinească obiectivele de bază este foarte des o sarcină dificilă, și – în multe cazuri – costisitoare.
Metodologiile noastre de selecție tehnologică au fost testate cu succes în domenii precum vânzare cu amănuntul, HoReCa, producție, asigurări, management de investiţii, FMCG, Forex, logistică și 3PL și multe altele. Oferim o abordare completă a ciclului de viață a achizițiilor, care încorporează elaborarea cerințelor de afaceri și tehnice, identificarea furnizorilor internaționali și locali adecvați pentru a-i invita la evaluare, emiterea și derularea întregului proces de ofertare, negocierea cu furnizorii de pe lista restrânsă în toate aspectele financiare și de implementare a proiectului și oferirea unei soluții și a unui contract complet verificate pentru aprobarea de către clienții noștri.
Negocieri contractuale
Oferim o abordare extrem de specializată în negocierea (sau renegocierea) contractelor cu furnizorii terți în ceea ce privește aspectele operaționale și de prestare a serviciilor și structurile și acordurile financiare ale acestora. Elementele de bază ale acestor proiecte provin din eficiența costurilor pe care o putem extrage; reduceri semnificative ale riscurilor din evitarea provocărilor operaționale care sunt adesea încorporate în contracte; și transparență în cheltuielile și angajamentele clienților noștri.
Managementul programelor și proiectelor
Odată semnat un contract de implementare, intră în joc provocarea și mai mare de execuție. Echipa noastră se mândrește cu o vastă experiență în managementul de programe și proiecte la scară largă, pentru clienți cu multiplă complexitate și multiple domenii de activitate. Urmând metodologii, tehnici și instrumente de management de proiect structurate și extrem de eficiente, ne asumăm rolul directorului de program și al managerului de proiect în numele clienților noștri și lucrăm în colaborare cu echipele interne și cu echipele de furnizori pentru a oferi obiectivele și rezultatele convenite ale proiectului, în cadrul bugetului și în termenul convenit.
Experiența noastră se întinde pe întregul ciclu de viață al implementării proiectului, inclusiv elaborarea arhitecturii de afaceri, considerațiile tehnologice, definirea specificațiilor și cerințelor, strategiile de testare și execuția lor eficientă și planificarea și realizarea Go Live.
Consultanţă strategică în domeniul achiziţiilor
Aceste soluții sunt axate pe extragerea unei valori suplimentare din procesele și relațiile existente de gestionare a lanțului de aprovizionare. O astfel de valoare este obținută de obicei din îmbunătățirea furnizării serviciilor și a calității, eficiența costurilor sau ambele. Tehnicile noastre includ renegocierea contractelor de furnizare existente, elaborarea și executarea proceselor de ofertare și retehnologizarea și optimizarea proceselor de afaceri. O importanță extremă pentru noi este conservarea, îngrijirea și îmbunătățirea simultană a relațiilor cu furnizorii și parteneriatele strategice cu astfel de părți interesate cheie în afacerile clienților noștri.